Seszele, perły na Oceanie Indyjskim

01.07.2021 / Iwona

Pojechaliśmy z Planet Escape na Seszele. Miało być Peru w 2020, moje wielkie marzenie. Ze względu na sytuację musieliśmy zrewidować plany i znowu sprawdziło się stare powiedzenie 'nie ma tego złego...'. Od początku kontakt z biurem był fantastyczny. Pan Aleksander odpowiadał niezwłocznie na nasze telefony, smsy, maile. Dla porównania, doradca w jednym z największych biur podróży w Polsce napisał nam, że na maile odpowiada raz na dobę, telefonu nie ma, tylko infolinia :) Pan Aleksander ułożył całą podróż, podpowiedział kilka fajnych opcji. Organizacja była perfekcyjna. Pozostało nam cieszyć się urlopem:) Dziękujemy! Tak się zdobywa i przywiązuje klientów.

Egipt – Aleksandria, Kair i Morze Czerwone

02.06.2021 / Ula i Krzysztof z Krakowa

Wyjazd do Egiptu w kwietniu tego roku był naszym kolejnym wyjazdem z biurem Planet Escape.
Trwał 10 dni i był podzielony na dwie części – część aktywną ze zwiedzaniem Aleksandrii i Kairu oraz część wypoczynkową nad Morzem Czerwonym.
Niestety obowiązki nie pozwoliły nam na dłuższy wyjazd i nie skorzystaliśmy z sugestii P. Marcina z Planet Escape, aby pobyt w Aleksandrii i Kairze był dłuższy – absolutnie miał rację.
Program części aktywnej obejmował najbardziej interesujące punkty turystyczne Aleksandrii (niestety byliśmy tylko jeden dzień), hotel Steigenberger Cecil Hotel fantastyczny przy promenadzie, z historyczną duszą.
W Kairze - fantastyczny hotel Cairo Mariott & Omar Khayyam położony w centrum bogatej dzielnicy Al Zamalek, z przepiękną zabytkową pałacową częścią i z pięknymi widokami na miasto z pokoju.
Wyjazd pod piramidy w Saquara, Dashbur i Giza niesamowity, właściwie prywatna wizyta w tych miejscach, szczególni w pierwszych dwóch byliśmy praktycznie sami. Przez cały pobyt (cytadela, muzeum egipskie i inne), polskojęzycznego przewodnika i niesamowite kilka godzin z Marcinem na spacerze i przejażdżce tuk-tukiem po arabskiej dzielnicy. Bez jej odwiedzenia nikt nie będzie wiedział co to Kair.
Na koniec przelot do Hurgady i kilka dni nad Morzem Czerwonym w El Quseir – Movenpick Resort w El Quseir.
Miejsce stworzone do wypoczynku, hotel w nubijskim stylu, pokoje w budynkach parterowych, w całości zbudowanych z kamienia, na rozległym terenie z prywatą plażą, i niesamowitą rafą, do której docierało się z mola wprost z plaży. Fantastyczne miejsce do snoorkowania i nurkowania – wszystko na miejscu – klub nurkowy, przepiękna rafa i nie musisz nigdzie jechać :). Dodatkowo, hotel wypełniony ciszą – bez muzyki przy basenie i na plaży z dyskretną obsługą. Nawet nie pojechaliśmy do samego miasta El Quseir tak było nam tam dobrze. Dodatkowo profesjonalna obsługa, bardzo smaczne jedzenie, a wszystko przy przestrzeganiu reżimu sanitarnego (w miejscach wspólnych tylko w maseczkach).
Podsumowując: wszystko znakomicie zorganizowane, stała obecność i pomoc lokalnych partnerów Planet Escape – dość powiedzieć, że na lotniskach byliśmy odprowadzani aż do prześwietlenia bagażu. Dzięki temu przez cały pobyt czuliśmy się bardzo bezpiecznie.
Jedyna sugestia to że jeżeli chce się zwiedzić i Aleksandrię i Kair i poleżakować na plaży trzeba zaplanować dłuższy pobyt, czyli słuchać rekomendacji P. Marcina z Planet Escape.

Egipt wiosną

18.05.2021 / Beata / Jacek

Wszystkim tym, którzy kochają podróżować, zdecydowanie polecamy wyjazd do Egiptu w kwietniu! My zaczęliśmy naszą przygodę w Asuanie – mieście położonym nad przepięknym odcinkiem, tu wciąż krystalicznie czystego, Nilu. Po dwudniowym pobycie w luksusowym hotelu Movenpick, kąpielach w rzece i wizycie na miejskim targu przesiedliśmy się na tradycyjną łódź żaglową – felukę. To trzeba przeżyć! Ogromne pływające legowisko, które od czasu do czasu zamienia się w jadalnię, w której zaprzyjaźniony z nami pokładowy kucharz serwuje tradycyjne regionalne potrawy. Bajeczne widoki: bujna roślinność, ruiny starożytnych świątyń i grobowców, Nubijczycy podróżujący na osłach; nocowanie na dzikich plażach, wizyty w wioskach, ogniska do późnej nocy, rozmowy z kapitanem i jego majtkiem.... Kompletny chill-out:-) A po tak spędzonych kilku dniach powrót do cywilizacji w najlepszym wydaniu czyli znów hotel Movenpick, ale tym razem nad Morzem Czerwonym. Nie zawiedziecie się! Zbudowany w tradycyjnym egipskim stylu przy pięknej plaży z bezpośrednim dostępem do rafy koralowej oferuje wszystko, co my sobie wymarzyliśmy… Nurkowanie i przepyszne jedzenie… @ Panie Marcinie – dziękujemy, że przekonał nas Pan, iż Egipt ma do zaoferowania znacznie więcej niż średniej jakości zatłoczone hotele i za to, że nam tę wycieczkę wspaniale zorganizowaliście!

Grand Tour d'Egypte 30.04-9.05

18.05.2021 / Róża / Marcin

Ależ to był wyjazd!!! :)
Wybraliśmy się z Planet Escape w niewiarygodną podróż po Egipcie: od Aleksandrii, po Luksor, Asuan aż do Kairu. W 9 dniach zmieściliśmy wszystko i zwiedzanie zapierających dech w piersiach starożytnych zabytków i obserwację egipskiego, codziennego życia. To był niesamowity czas, cudownie zaplanowane wycieczki, przeróżniaste atrakcje i możliwość poznania fantastycznych ludzi (przewodnicy jednogłośnie skradli nasze serca) . Czuliśmy się wyjątkowo zaopiekowani, a czasem wręcz rozpieszczani!
Marcinie, dzięki za tak rewelacyjnie zaplanowaną podróż!!!! Teraz już nie ma wyjścia... będziemy wracać :)

Egipt w kwietniu

16.05.2021 / Krzysztof

Świeżo po wycieczce po Egipcie – przełom kwietnia i maja. Świetna organizacja, program indywidualnie ułożony dla naszej czwórki. W 11 dni udało się zobaczyć praktycznie wszystkie ważne historyczne miejsca, od Aleksandrii po Abu Simbel. Egipt pusty, turystów praktycznie brak, zwiedzanie w spokoju bez żadnych problemów z dostępem do zabytków. Zero kolejek (w Gizie do kasy biletowej do piramid była przed nami słownie jedna osoba), zero przepychania. Pełen komfort zwiedzania. Zostały nam na koniec trzy dni odpoczynku nad morzem. Wszystkie hotele świetnie dobrane, komfortowe, ekskluzywne w niesamowitych miejscach. To nie pierwsza nasza wycieczka z Planet Escape. Serdecznie polecam.

Egipt – Wielkanoc 2021

16.04.2021 / Anna / Michał

Nie spodziewałam się, że wyjazd do Egiptu może być tak fenomenalny. Uważam, że jest to najlepszy czas na zwiedzanie takich perełek jak Luksor, gdzie w czasach przedcovidowych były tłumy turystów, a teraz można obejrzeć to miejsce w całej okazałości, gdyż turystów jest jak na lekarstwo. Wyjazd był bardzo dobrze zorganizowany, wszystko było na czas. Czuliśmy się wspaniale zaopiekowani na miejscu przez naszego przewodnika i kierowcę i przede wszystkim bezpiecznie. Hotele wybrane dla nas fantastyczne i z klimatem.
Polecamy Egipt – teraz najlepszy czas!

Widzisz 6 z 192 opinii
Planet Escape
Kraje, które mogą cię zainteresować

Oferty, które mogą cię zainteresować