Wakacje w Indonezji

03.06.2019 / Ola / Tobiasz

To była podróż naszego życia. Długo nie mogliśmy się zdecydować na kierunek naszej podróży poślubnej szytej na miarę ze względu na szeroką ofertę Planet Escape. Na szczęście trafiliśmy na Pana Marcina, który zaproponował nam Indonezję. Plan brzmiał niemożliwe, do dziś nie możemy uwierzyć, że nasze nogi stąpały po tamtej części świata! Każdy dzień był zorganizowany i zaplanowany przez Planet Escape wprost idealnie!
Hotele - małe, kameralne i rewelacyjne! Jedzenie, w tym urokliwe knajpki i restauracje polecone przez Planet Escape pozwoliły nam poczuć cudowny klimat i poznać niesamowite smaki Indonezji w rajskim otoczeniu.

Ludzie, z którymi mieliśmy przyjemność spędzić tam czas byli niewyobrażalnie pomocni, serdeczni i przyjaźni. Opiekowali się nami, pokazywali ukryte piękno Indonezji i dbali o nasze bezpieczeństwo. Podczas pobytu Pan Marcin jak i również Pani Agnieszka pozostawali z nami w kontakcie upewniając się, że nie dzieje się nic złego.
Widoki, które zapierały nam dech w piersiach towarzyszyły nam cały wyjazd, zaczynając od nowoczesnego Singapuru, przez przepiękne pola ryżowe na Bali i śniadanie nad oceanem, aż do cudownego zachodu słońca na Lomboku.

Jesteśmy zakochani w Indonezji!
Jesteśmy zafascynowani Singapurem! Jesteśmy wdzięczni Planet Escape i pewni, że ponownie zwrócimy się z prośbą o zorganizowanie kolejnych niezapomnianych wakacji .

Pani Agnieszko, Panie Marcinie, Planet Escape - DZIĘKUJEMY!

Wakacje w Meksyku

22.05.2019 / Arkadiusz

Meksyk 2019 to już nasz czwarty wyjazd realizowany przez waszą firmę. Również jak i w latach ubiegłych nie pozostaje mi nic innego jak podziękować za bardzo dobrą współpracę w imieniu swoim jak i całej zadowolonej ekipy 😊 Wiele telefonów ustaleń oraz zmian potrafi doprowadzić do szewskiej pasji ale nie tak profesjonalną osobę jaką jest Pani.

Bardzo dziękuje za super organizację która spełniła nasze oczekiwania. W ciągu całego wyjazdu nie było żadnych problemów. Duże podziękowania należą się Ani, która oprowadzała nas po Mexico City. To osoba idealna do współpracy. Już myślimy o następnym wyjeździe i mamy nadzieję że będzie on realizowany przy pani udziale. Z pozdrowieniami od całej grupy 😊

Majówka w Jordanii

12.05.2019 / Iza / Krzysiek / Filip / Franek

Spędziliśmy przedłożony weekend majowy w Jordanii! To był strzał w dziesiątkę! Bezpośredni lot do Ammanu i po 3,5h jesteśmy w zupełnie innym wymiarze :o) To już nasza kolejna podroż z Planet Escape i jak zwykle świetnie zorganizowana. Najpierw krotki odpoczynek nad Morzem Martwym, potem magiczna Petra, czerwone góry Wadi Rum, nurkowanie w Aqabie i pożegnanie Jordanii w Ammanie. Wspaniale dobrane hotele, profesjonalna obsługa i transfery na miejscu. Lokalni przewodnicy i kierowcy pokazali nam dużo więcej i opowiedzieli o swoim kraju! Jordania jest niesamowita i tak blisko Polski. Wspaniali otwarci ludzie i mnóstwo rzeczy do zobaczenia połączonych z relaksem w świetnych hotelach. Polecamy ten kierunek z Planet Escape! Na pewno będziecie zachwyceni. Na zdjęciu obok niesamowita Petra czyli jeden z 7 cudów świata! Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć z Jordanii zapraszam na mój profil Instagram https://www.instagram.com/izasmulska/

Seszele w kwietniu

08.05.2019 / Wojtek / Kasia

Druga wycieczka w Planet Escape i żadnego zaskoczenia może poza 2 dniami deszczu ale to już nie wina biura i brakiem informacji ze 95 % raf koralowych na Seszelach jest zniszczone/obumarłe z powodu El Nino w 2016 roku. Gdybyśmy wiedzieli to nie wleklibyśmy pletw , masek i rurek. Także snorkling to niestety nie Seszele. Przelot idealny przez Zurich na Mahe nocnym lotem także szybko minęła podroż. Transport z lotniska na wyspę Praslin małym śmigłowym samolotem (polecamy zamiast promu) - 15 min - luksus bo Hotel blisko tego małego lotniska wiec 5 min do Hotelu na południowej części wyspy, która jest oaza spokoju. Hotel Dhevatara Beach - super kameralny (10 apartamentów) z nieocenionym spokojem i widokiem na ocean pusta piękna plaza i serwis na najwyższym poziomie po prostu super i przede wszystkim cisza i spokój. Manager rubaszny i sympatyczny. Śniadania na zamówienie w świętym spokoju. Lunch i kolacja w restauracji hotelowej a'la carte super. Można tez skorzystać z włoskiej restauracji po drugiej stronie ulicy tez super i trochę taniej ale uwaga Seszele są naprawdę drogie. Można się tez stołować w take away ale to nie ta jakość. Super wycieczka na wyspę ptaków i żółwi i snorkling. Ale niestety snorkling to niestety kiepski i już opisany powyżej. Coco la'Mer trzeba zobaczyć ale czarne papugi nie łatwo dojzec w dżungli.

Promem na La Digue i następne 4 dni - Hotel Le Domaine de L'Orangerai - tez fantastyczny ale już duży z tradycyjna restauracja i bufetem wiec już nie taki spokój i kameralność. Ale apartamenty na palach w dżungli na wzgórzu fantastyczne. Wyspa piękna z pięknymi plażami wiec jest co robić.
Powrót tez idealny wszystko dograne ale uwaga godzinny transport szybkim promem skaczącym po wodzie dal się we znaki wielu pasażerom.
Także fantastyczne 8 dni w luksusowych warunkach. Tylko należny pamiętać, ze wybierając się na Seszele zwłaszcza te mniejsze wyspy ceny w restauracjach są na poziomie Dani i Norwegi ale co tam warto zobaczyć te wyspy bo ciągle nie ma tam wielu turystów chociaż byliśmy w najlepszym sezonie.

Podróż dookoła świata

08.04.2019 / Eliza

Podróż na każdym etapie była rewelacyjna ... cała logistyka była na najwyższym poziomie, miejsca w których mieliśmy noclegi wręcz rewelacyjne zarówno ich położenie jak i standard. Każda chwila podróży, nawet ta z złożenia wolna zwana "czasem wolnym" była ekscytująca ...gdyż propozycje na fakultatywne, krótkie wypady opisane w przewodniku sprawiły że nie udało nam się mieć czasu wolnego ... Co do esape booka... to też wielkie słowa uznania dla Pani, która go pisała... perfekcyjnie opisane zostały każda trasa, informacje praktyczne - mega użyteczne , krótkie opisy atrakcji turystycznych - w samo sedno. Na całej wyprawie czuliśmy się bezpiecznie byliśmy , obsługa biur partnerskich bardzo profesjonalna.

Najbardziej emocjonujące wspomnienia z każdego z krajów :
Tajlandia - wyprawa w góry i nocleg w górskiej wiosce wraz z kąpielą z słoniem
Wietnam- treking po górach i nocleg w wiosce w homestay ... kolacja z gospodarzami zakrapiana ryżowym trunkiem... .. ziołowa kąpiel w beczkach... .A po wyczerpującym spacerze ten bajkowy resort w krainie imbiru z widokiem na tarasy ryżowe ...
Hong kong - panorama na drapacze chmur .. niezapomniana
Meksyk - hacienda na plantacji agawy.. NAJPIĘKNIEJSZE MIEJSCE NA CAŁEJ WYPRAWIE... a z żalem wyjeżdżaliśmy
Kuba - Havana ..dostarcza tak wiele sprzecznych doznań... to niestety nie do opisana .. to trzeba samemu przeżyć ..

Wycieczka do Japonii

08.04.2019 / Maja

Dziękujemy za tak fantastyczny wyjazd do pięknego kolorowego kraju jakim jest Japonia. Zwiedzaliśmy w 6 osób i każdy był zadowolony. Japonia jest krajem ,który warto zobaczyć gdyż kultura, ludzie ,miejsca jest tak odmienna od Naszej, iż robi ogromne wrażenia. Moja córka porozmawiała po Japońsku my spróbowaliśmy wszystkich potraw oraz mieliśmy możliwość nocowania w wielu różnych miejscach - wszędzie było CUDOWNIE. Zwiedziliśmy Kioto ,Narę ,Tokio ,Nikko ,ogrody Kanazawy .Wszystko perfekcyjnie zorganizowane przez Planet Escape - mogę Was polecić i polecam z miłą chęcią ;-)

Widzisz 6 z 169 opinii
Planet Escape
Kraje, które mogą cię zainteresować

Oferty, które mogą cię zainteresować