Wietnam 18.01.2017

24.02.2017 / Karolina / Krzysztof

Wyjazd bardzo udany. Wietnam zaskakujący i pozostający w pamięci. Podróż doskonale zorganizowana, wszystko "dopięte na ostatni guzik" i zgodne z planem. Świetny dobór miejsc i hoteli. Można odczuć że plan podróży przygotowują ludzie z pasją, którzy znają się na tym co robią. Z pewnością nie ostatnia podróż z Planet Escape.

FANTASTYCZNY WYJAZD DO TAJLANDII 16.01.2017 r.

12.02.2017 / Tomek / Ula

Bardzo dziękujemy za profesjonalną organizacje całego wyjazdu.
Wszystko super dopracowane i dopięte na ostatni guzik.
Najbardziej zostanie nam w pamięci wyprawa do dżungli i spływ na bambusowych tratwach. Wyspa KOH YAO YAI jest po prostu bajeczna. Wycieczka pełna wrażeń i niezapomnianych przygód.
Myślę ,że to nie ostatnia wycieczka z biurem Planet Escape.

Wielka Szóstka w pogoni za Wielką Piątką Tanzania i Zanzibar!

10.02.2017 / Elżbieta / Małgorzata / Bożena / Mirosława / Marek / Marian

Pod koniec stycznia tego roku pojechaliśmy w 6 -osobowej grupie do Tanzanii. Był to nasz pierwszy wyjazd z Planet Escape ale cała podróż i program został
perfekcyjnie przygotowany i zrealizowany (Pani Natalia). Pierwszą część naszego pobytu spędziliśmy na safari we wspaniałych Parkach Manyara, Serengeti i Ngorongoro w udanej pogoni za Wielką Piątką. Mieliśmy własnego przewodnika/kierowcę , mieszkaliśmy w klimatycznych lodgachw stylu afrykańskim.
2-część pobytu to wypoczynek na zjawiskowym Zanzibarze - cudowne plaże, turkusowy ocean wspaniałe miejscowe jedzenie pozostawią niezatarte wspomnienia na długi czas. Już planujemy kolejną wyprawę z Planet Escape.

Kolejne udane wakacje!

09.02.2017 / Angelika / Marcin

Po raz drugi byliśmy z Waszym biurem na wyjeździe,kolejny sukces. Wietnam oczarował nas bardzo, organizacja wyjazdu na najwyższym poziomie. Hotele rewelacyjne, punktualni kierowcy ,którzy zawsze na nas czekali.Zwiedziliśmy naprawdę dużo atrakcyjnych miejsc,Wietnam nas zaskoczył miło.

Dubaj - TAJLANDIA - Dubaj

04.02.2017 / Daliana

Listopadowa podróż do Dubaju, Bangkoku, na zaskakującą Koh Lantę i przepiękną Koh Ngai na zawsze zostanie w pamięci. Po stronie Planet Escape: perfekcyjna obsługa, doskonałe przygotowanie całej wyprawy i świetna komunikacja, gdy sytuacja tego wymaga. Planet Escape po mistrzowsku stopniuje wrażenia. Nasz dwulatek nieustannie wspomina Dubaj i kraby na Koh Ngai :-) Odkrywanie Tajlandii kulinarnie, mentalnie i kulturowo, poznanie dwóch skrajnych obliczy Bangkoku i Dubaju – z książkowym przewodnikiem Planet Escape – to wielka przyjemność i spore ułatwienie. Życzymy Wam sukcesów w każdym wymiarze i z pewnością odezwiemy się, gdyż mamy zaufanie, że kolejna wyprawa będzie, z Wami, udana

Dubaj/Tajlandia/Kambodża

01.02.2017 / Mariola i Marta

Biuro "Planet Escape" a szczególnie Pani Natalia, idealnie trafiła w nasz gust podróżniczy. Cały wyjazd był zaplanowany od A do Z, począwszy od wyboru linii lotniczych przez hotele a skończywszy na propozycjach atrakcji zawartych w specjalnie dla nas przygotowanym przewodniku. Długo nie zapomnimy tak wspaniałego wyjazdu, gdzie był czas zarówno na zwiedzanie, odpoczynek oraz imprezowanie. Na pewno będziemy korzystać z usług "Planet Escape", a także polecać je znajomym

Widzisz 6 z 113 opinii
Planet Escape
Kraje, które mogą cię zainteresować

Oferty, które mogą cię zainteresować